fredag den 1. november 2013

Bruden Mette..

Så fik jeg lavet mit feminime LO, som vi begynde på til kurset ved Papirhimlen... Havde besluttet min at lave det til min gode veninde Mette, som jeg har kendt helt tilbage fra barns ben..
Hende og hendes kæreste, blev gift på rådhuset uden nogen viste, det før det var sket.. Men der var en del af familien, der ikke mente at de skulle slippe så let.. Så da Mette rundede 40 året efter, var der blevet lavet et lille bryllup til dem, og brudekjolen var købt i genbrugen. Den passede ikke helt, det kneb lidt med at den kunne nå i ryggen, men det ses jo ikke på billedet..
Jeg havde lavet dette LO, af et billede jeg tog på hendes fødselsdag/bryllups dag... Havde sat det i en svæveramme, og hun blev rigtig glad for det...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar