lørdag den 21. september 2013

Så fik jeg endelig min egen blog ;-)

Så blev det min tur at blogge. Efter i lang tid at have kigget på alle andres flotte blogge, fik jeg endelig mod til at oprette min egen. Denne blog vil komme til at handle om mine interesser så som min hest Conrad, min favorithobby scrapbooking og kort og måske lidt om nogle af de mange bøger jeg læser.

Mit første indlæg er det allerførste kort jeg lavede da jeg første gang blev introduceret til scrap verdenen af Lone Krieger. Siden er det gået meget stærkt både med udvidelse af hobbyværelse og indhold. Lærte jo tidligt, at udstyret er vigtigt og gerne meget af det ;-)




Kortet som er et rullekort, lavede jeg til min far i anledning af hans fødselsdag. Papiret var fra Pion som viste sig at skulle blive en af mine favorit designs. Da jeg havde lavet dette kort, fik jeg virkelig blod på tanden og havde bare lyst til at lave mere - meget mere. Og det ER efterhånden blevet til meget mere, så mon ikke I får en del at se her på bloggen ;-)

Men velkommen til min blog, jeg håber du kommer tilbage og læg gerne en lille kommentar.


1 kommentar:

  1. Hej søde Rikke
    Tillykke med den nye titel som blogger ;o) Dejligt at du nu også er med på den og så må vi holde hinanden fast i, at få blogget. Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at du nok skal få lagt dine ting ind, det er bare mig der efterhånden er blevet lidt af en snøbel, og glemmer at tingene skal fotograferes og puttes på bloggen. Dit kort til din far blev så fint og jeg er så glad for, at du med denne lille starthjælp, fik øjnene op for en ny og fantastisk hobby. Samtidig har det givet en masse nye venner, for det er jo også en del af det der er så fantastisk ved denne hobby - man er ikke alene. Det fællesskab vi oplever når vi scrapper sammen både privat og i Papirhimlen, finder man ikke mange andre steder. Og så lige til sidst - tusinde tak for en SUPER hyggelig dag. 13 timers marathon scrap, kun afbrudt af et par spisepauser. Det har været en fantastisk hyggelig dag, så det gør vi om igen - SNART ;o)

    SvarSlet